Новини

29 ківтня 2015 року на базі КЗ "НВО №25 "Загальноосвітня школа I-III ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання "Ліра" Кіровоградської міської ради відбулося засідання школи педагогічної майстерності учителів хімії

Викладання хімії як предмета, йдучи в ногу із сучасними досягненнями та змінами педагогічної науки, потребує нині глибокої перебудови основних підходів. Проблема над якою працюємо: «Інноваційні підходи до формування предметних компетентностей школярів у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (хімічний компонент освітньої галузі «Природознавство»). Наші завдання:...

Пояснення для вчителів біології щодо змісту завдань ДПА

У вчителів біології виникають запитання щодо формування змісту завдань для ДПА 2015 року. Згідно з наказом МОНУ від 20.02.2015 рр. № 192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році», зміст атестаційної роботи з біології за курс старшої школи має відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки...

Готуємося до курсів підвищення квакліфікації учителів географії

  Повідомляємо про те, що з 18 по 29 травня 2015 року відбудуться курси підвищення кваліфікації вчителів географії, та природознавства  з   проблеми:  «Сучасний урок географії та природознавства в контексті компетентісного навчання"   З метою вивчення професійних запитів слухачів курсів підвищення кваліфікації та якісної підготовки до проведення курсів просимо Вас у період з 05 по 12 травня 2015 року  заповнити анкету...

Анкета для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів фізики, астрономії та природознавства 05-15.05.2015р.

Повідомляємо про те, що з 5 по 15 травня 2015 року відбудуться курси підвищення кваліфікації вчителів фізики, астрономії та природознавства з проблеми: «Упровадження інноваційних технологій і методів викладання фізики, астрономії та природознавства». Навчально-тематичний план курсів передбачає реалізацію соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного модулів. З метою вивчення професійних...