Повернутися до звичайного режиму

Педагогічна практика для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів математики, фізики, астрономії, природознавства

31 січня 2018 року в рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів математики, які відбулися при комунальному закладі «КОІППО імені Василя Сухомлинського» на базі комунального закладу «ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 Кіровоградської міської Кіровоградської області імені Олени Журливої» проходила педагогічна практика з проблеми « Організація навчально-пізнавальної діяльності у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа».

Зустріла вчителів директор школи Бик Світлана Стахівна, яка ознайомила з основними напрямками роботи закладу. Ткаченко Любов Афанасіївна, методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін комунального закладу «КОІППО імені Василя Сухомлинського» разом зі слухачами курсів працювали у творчій майстерні вчителів математики і відвідали уроки математики (вчителі Левицька Марія Миколаївна та Пінчук Анна Сергіївна), а також інтелектуальну математичну гру.

Учитель вищої категорії Левицька М.М. провела урок алгебри у 8 класі з теми «Арифметичний квадратний корінь. Рівняння х 2 = а». Урок пройшов на високому, науково-методичному рівні. Марія Миколаївна, для реалізації поставлених завдань уроку,ефективновикористаласучаснітехнічнізасобинавчання,мультимедійний проектор, комп’ютерну презентацію на інтерактивну вправу он-лайн, створену у «Jearningаpps». Вчитель творчо застосувала міжпредметні зв’язки та індивідуальний підхід. З метою мотивації навчальної діяльності учнів на різних етапах уроку використано активні вправи: «Лови помилку», он-лайн вправу «Знайди пару»,«Встанови відповідність». Вдало застосована накопичувальна система балів, дидактична гра оцінювання навчальних досягнень учнів «Копилка», «Карта розуму», усний рахунок у вигляді гри «Годинник» з асоціаціями» дали можливість вірно і вчасно оцінити знання учнів. Використання «Метод Пресс» при проведенні підсумків уроку показало ставлення учнів до проведеного заняття та до математики в цілому.

/Files/images/P80131-091721(1).jpg

Пінчук А.С. проводила урок в 7 класі на тему: «Лінійні рівняння». Використовуючи елементи технології «Створення ситуації успіху» з самого початку заняття створено позитивно-емоційний настрій і психологічно комфортні умови. На уроці використовувалися такі засоби навчання: роздатковий дидактичний матеріал (алгоритми); мультимедійний проектор, дошка SMART, презентація PowerPoint, мережа Інтернет, мультимедійні вправи, створені за допомогою LearningApps.org, тести, створені за допомогою Google Форм, підручник. Час, відведений на етапи уроку використаний раціонально. Для опрацювання матеріалу обрано частково-пошуковий метод навчання зі застосуванням фронтальної бесіди. Упродовж уроку забезпечено в класі високу активність і працездатність учнів за рахунок поєднання різноманітних методів та прийомів навчання. Використані прийоми «Шквал питань», створення проблемної ситуації, «Ланцюжок», «Шпаргалка», «Коментування», «Знайдіть пару», «Самооцінювання», «Відстрочена відгадка», «Віднови записи».Застосування індивідуальної, групової та колективної форм роботи дало можливість ефективно розвивати критичне мислення учнів, удосконалити вміння та навички саморозвитку, самоаналізу і самооцінки. Проведена інструкція щодо виконання диференційованого домашнього завдання.

Змістовно та цікаво пройшов позакласний захід (вчитель математики Пінчук А.С.), під час якого розкрито можливості застосування сучасних освітніх сайтів та інших Інтернет ресурсів в проведенні позакласної роботи з математики.

Здобувачі освіти відвідали шкільний музей «Історія школи», якому присвоєно звання «Зразковий».

Щира дяка колективу комунального закладу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Кіровоградської міської Кіровоградської області імені Олени Журливої» (директор Бик Світлана Стахівна) та особисто вчителям Левицькій М.М., Пінчук А.С. за професіоналізм, любов до дітей та своєї професії.

Кiлькiсть переглядiв: 672

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.