Курси підвищення кваліфікації вчителів хімії, які викладають біологію, екологію, природознавство. Проблема курсів: «Особистісно-діяльнісний підхід як умова забезпечення якісної природничої освіти».

З 2 вересня по 20 вересня 2013 відбулися курси підвищення кваліфікації вчителів хімії, які викладають біологію, екологію, природознавство. Проблема курсів: «Особистісно-діяльнісний підхід як умова забезпечення якісної природничої освіти». Під час проведення курсів підвищили кваліфікацію 26 учителів природничих дисциплін, один – за індивідуальним планом. Курси пройшли відповідно до плану, затвердженого адміністрацією закладу, але в розкладі відбулися зміни лекторського складу. До навчально-тематичного плану було включено наступні проблемні питання: «Атестація педагогічних кадрів. Сучасні підходи», «Актуальні питання безпеки життєдіяльності. Правове поле та нормативне забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу», «Навчально-методичне забезпечення викладання хімії, біології, екології, природознавства в умовах модернізації національної системи освіти», «Державний стандарт базової і повної середньої освіти (освітня галузь «Природознавство»), «Профільне навчання в старшій школі: умови реалізації», «Робота з обдарованими дітьми» та багато інших.

Слухачі курсів підвищення кваліфікації Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського брали участь у науково практичній конференції обміну досвідом, що проходила на базі комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 дитячий юнацький центр «Лідер» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» на якій вчителі представили свій досвід роботи з методичних проблем, а вчитель хімії зазначеної школи Мироненко О.М. поділилася досвідом роботи та представила матеріали конкурсу «Вчитель року».

Педагогічна практика з проблеми «Особистісно-діяльнісний підхід як умова забезпечення якісної природничої освіти» проходила на базі Чорноліської лісної школи с. Водяне Знам’янської міської ради (директор О.І.Бойчук). Організаторами виступили Кіровоградський ОІППО імені Василя Сухомлинського спільно з міським методичним кабінетом за згодою з Чорноліською лісною школою. Під час практики вчителі знайомилися з питаннями лісовідновлення, лісорозведення, лісокористування, проектуванням занять на природі та методикою їх проведення. Учасники педагогічного практикуму ознайомилися із досвідом роботи вчителів хімії, біології, екології, природознавства, географії Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (директор В.А. Лядський, вчитель біології Лядська М.В.) та навчально-виховного комплексу «Знамянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей» (директор Ю.М.Сопільняк, вчитель географії Панкевич В.І.). Під час педагогічної практики проведено екскурсію по Чорноліському ландшафтному заповіднику та відвідування унікального Чорного озера. Проведення виїзної педагогічної практики це - реалізація практично-дійової і творчої складових змісту навчання; забезпечення в старшій школі профільного навчання; організація роботи варіативної складової навчальних планів та програм з хімії, біології, екології, географії, організація роботи факультативів та гуртків.

Під час проходження слухачами курсів навчання було організовано ряд екскурсій: «Старе місто Кіровоград», екскурсія до художнього музею та до Кіровоградського іподрому «Княжий двір» (директор В.В.Вічірко). Від екскурсій слухачі отримали не лише задоволення, а й необхідну інформацію для подальшої роботи в навчальних закладах.

Результативністю відвідування курсів слухачами було написання випускних робіт, захист індивідуальних проектів.

Кiлькiсть переглядiв: 52

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.